sjättejulitvåtusennio

Heej folket.
Gick upp hyfsat tidigt idag för att först köra Elin till Kävlinge station vid 11 tiden. Direkt efter körde jag till klubben där vi skulle samlas halv 12 för att sedan åka vidare till Allerum GK. Kände mig inte taggad överhvudtaget och jag var sjuukt trött.. Vi spelade iallafall 18 hål foursome (stavning?) som gick jävligt dåligt. Börja ösregna när vi spelat typ 7 eller 8 hål, vilket inte var så trevligt. Man blev totalt dyngsur! (Vi förlorade matchen för övrigt).

Nu ska jag äta glass och sen ska jag ta och fixa lite till imorn. Tänkte åka upp till Kristianstad och träffa lite mysigt folk, som jag inte har sett på hur länge som helst. Kstadsdagarna har börjat med så vi blir nog i stan hela dagen :) övermyys!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0