Student-panik!

Har precis kommit hem från jobbet.. Är helt slut trots att jag bara har jobbat 4 timmar. Men det är väl så det ska vara :) eller ?

Sitter och kollar lite på studentkläder och studentmössa. Trodde inte man skulle bestämma sig såhär tidigt, men vi har tydligen utprovning på skolan nästa vecka så jag blev lite smått nervös :o Lixom, vad ska jag ha för mössa, vad ska det stå på den? Jag har absolut ingen aning. Fick lite panik när jag såg affischen om det i fredags på skolan... Men det ordnar sig väl :) Om pappa betalar förståss, annars klarar jag nog inte det. Tro nu inte att jag är bortskämd för jag är allt annat än det! Pappa betalar absolut ingenting, förutom mat och tak över huvudet! Så jag hoppas att han iallafall kan bidra med lite nu till studenten...

Nä, nu ska jag sätta mig med det underbara plugget igen..

Vill föresten tipsa om den här länken igen :)
http://www.viraltrafik.se/?suundmark
Läs längre ner för att få veta vad det är!

Ha det fint
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet du verkar va!! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-29 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0