Världens bästa granne!

Det har varit en lång dag idag, trots att jag började 13:30.. Hade matte i 2 timmar, sen stack jag hem till en polare. Missade precis tåget gem vid 7 så fick vänta typ 40 min på nästa tåg :/ Drygt! Sen hämtade farmor mig i Kävlinge :)

Åh, alltså jag måste säga att jag har världens gulligaste granne! Jag ska på kulturnatten imorn i Lund, så hade jag först tänkt sova hos Sanna i Kävlinge för det går inga bussar hem till mig på natten. Så sa min granne bara: "Ja, men om du vill kan jag hämta dig i Lund eller Kävlinge, eller var du vill. Spelar ingen roll om det är kl 12 eller kl 3 på natten!" Asså gud, hon måste vara världens snällaste person! :)

Nä, nu måste jag packa ner lite kläder inför imorn kväll. Ska göra iordning mig hos Jelena så det blir ju en del grejer ;)

Ha det så bra! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Hoppas du har kul imorgon (:



Jag har en fråga till alla mina läsare: Vad tycker ni jag ska skriva mer/mindre om för att få en bättre blogg? (:

2009-09-18 @ 23:04:53
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0