trettondeseptembertvåtusennio

Godmorgon! :) (säger jag kl 12 på dagen..)
Pappa och Katte gifte sig igår så vi hade som sagt fullt upp hela dagen. Jag och Elin sjöng "Det vackraste" i kyrkan.. Jag var svin nervös och jag undrar om alla sa att det var fint bara för att jag var så nervös eller för att det faktiskt var fint.
Sen hade vi fest på Långa Längan i Bjärred, trevligt :) Mycket mat och mycket dans ;)
Så nu är allt över.. Äntligen!

Lägger in ett par bilder, tog inte så många :)

 

Tog ingen bild på hur jag såg ut, så dansen med pappa är bästa bilden ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: caroline

aa på söndagar brukar det nästan aldrig hända något! :/ Grattis till din pappa (:

2009-09-13 @ 13:10:15
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0