Helgen

Heeej! :)
Känns som att det är dags för uppdatering nu. Har haft fullt upp hela helgen faktiskt.
Igår jobbade jag till 17 och sen stack jag hem fort som ögat för att hinna packa det sista, cykla till Kävlinge och ta tåget 18. Jag hann ;) Men det gick i hyperfart! Tog tåget med Sanna till Lund, sen bytte jag och åkte vidare till Jelena i Hjärup. Väl där käkade vi lite pizza, fixade oss fort som attan sen tog vi tåget till Lund och sen vidare på förfest hos Carro :)
Sen stack jag, Jelena, Sanna, Carro och Sofie in till Lund (Kulturnatten). Gick rundor lite sen satte vi oss på Viggos :)

Tack för en underbar kväll!
Lägger in bilder i nästa inlägg, måste fixa över dem från kameran först :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0