Förkyld :(

Godmorgon! :)
Idag är jag sjuuukt förkyld :/ Har varit det ett par dagar nu, men idag är det riktigt jobbigt. Vaknade vid 7 av att jag hostade, kunde inte somna om.. Men sov iaf en liten stund till, från typ 8 till 9. Börjar inte fören 13:30 idag, så jag kunde haft lååång sovmorgon :/ Menmen.
Börjar egentligen halv tio, men både sammhällskunskapen och idrotten var inställd ;) Det gillas! :)

Igår kväll var jag på innebandy med golfen. Spelade dock inte, ville inte riskera det med min förkylning. Så jag bara satt och tog tiden och umgicks med Danni :) Kul ändå!

Nu ska jag duscha, käka frukost och bestämma vad jag ska ha på mig idag... (Det är jobbigt!)
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

uha då..va de förkylningen du kände av igår då kanske:S

2009-09-18 @ 11:02:40
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0