090923

Heej allihop! :)
Idag mår jag sååå mycket bättre. Tack alla som gjorde min dag!
Har varit i skolan idag som vanligt. Hade redovisning och läxförhör bland annat. Lagom kul ;)
Stack in till Lund och åt Mc Donalds på lunchen. Mycket bättre än fiskgratäng med apelsin och morot som serverades i skolan. Jag tycker skolans mat är sjukt äcklig. Antingen smakar det ingenting eller så smakar det övermycket. Nej, det är bara inte gott!

Eftersom jag är på så bra humör idag har jag även hunnit plugga ca 40 min sen jag kom hem :) Kände mig riktigt pepp för det för en gångs skull. Dock är jag inte färdig så måste fortsätta efter jag kollat datan..

Ha det bra så länge :)
Kram


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, eller hur? :D

2009-09-23 @ 20:31:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0