Trettioförstajulitvåtusennio

Heeej! :D
Sista dagen i Juli idag, helt sjukt vad tiden har gått snabbt..
Har nästan precis kommit hem från min tripp till Småland för att hälsa på min mormor :)
Jag och lillasyster åkte dit i onsdags och dagen började (SÅKLART) med att jag försvo mig och det var jag som skulle väcka Elin ( a ) oops.. Men vi hann iaf med att klä på oss fixa håret och packa det sista på tjugo minuter :)
Väl uppe i Ryd firade vi Elin som fyllt år och sen degade vi faktiskt resten av dagarna där.. Skönt att bara få vara tycker jag.
Har inga bilder därifrån för jag fattar inte hur jag installerar drivrutiner till min mobil så jag kan lägga över bilder på datan och min kamera funkar fortfarande inte. Måste ta tag i det där kameraprojektet snart. Får bli när skolan börjat .

Nu sitter jag iallafall här och laddar inför imorn med en nutellamacka och en kopp te ( a ) mycket nyttigt. Ska spela KM imorn på klubben så börjar bli liiiite nervös.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, 99 ;)

2009-07-31 @ 21:39:19
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Sv: Jag loggar in varje dag + svarar på fråga = 2 p/dag, sedan så gör jag alla gratis erbjudanden och ibland även gulderbjudanden. Också är jag det där "aktiv på andra sidor" också har jag värvat 20 personer. Jag fick 600 poäng och då fick jag ett presentkort på 250 kronor. Är du äver arton?

2009-08-01 @ 10:08:41
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Åh vad kul (: jag har inte tagit grönt kort än, men det är på väg (:



Nehe okej, ah, nej men då är det svårt, så fort man fyller arton öppnar sig dörrarna och man kan göra erbjudanden och få poäng (: Så hang in there ;D

2009-08-01 @ 19:07:31
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0