tiondejulitvåtusennio

Heej ! :)
Har inte orkat uppdatera på ett tag nu..
Men jag var iallafall i Kstad i tisdags och träffade Thale och Niklas <3
Jag hade turen att åka dit på den tråkigaste dagen, det hände absolut ingenting på Kstadsdagarna. Tivolit var iofs igång och lite marknad och så. Det blev bara till att fördriva tiden med Elin imellan åt.



<33




I onsdags jobbade jag bara, sjuukt drygt..

Igår började jag med att vara barnvakt åt Felix och Linus mellan 7:30- 10:45. Sen blev det jobb på mcdonalds 12:00-21:00. Var jävligt trött när jag kom hem på kvällen!

IDAG FYLLER ELIN ÅR :D <3
Var på golfbanan imorse och fick lektion av Olof, ändrade lite på svingen både med drivern och med järnslag..
Nu ska jag städa och sen ska vi ha gäster och fira Elin :)




Dagens outfit
Body från gina, 64 kr (Rea)
Jeans från Gina, 250 kr (Rea)

You gotta love Rea!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0