trettondeaugustitvåtusennio

Heeej!
Kom nyss hem och nu ska jag åka iväg igen.. Kom som sagt hem från golflägret igår. Tänkte ta lite kort om vad som hände.. Alla bodde i samma hus så vi blev tilldelade rum om 4 eller 2 stycken. Första dagen tränade vi bara massa, vilket iof var bra. På kvällen upptäckte vi att vi hade getingbo i vårt rum och att det var ett par getingar i rummet.. Så vi bestämmde oss för att INTE sova i det rummet. Jag och Lina la oss i soffan ute i tv rummet och jag har nog aldrig sovit så dåligt! För fy vad obekvämt det var.. Men aa, det var bättre än att ligga inne bland getingarna..
Andra dagen på golfbanan tränade vi och spelade 18 hål och jag var sjuuuukt trött... Den kvällen bestämmde vi oss för att åka och bada vid nio tiden, men då blev det massa tjat från en surkärring att dom som var under 25 inte fick köra för att då täckte inte försäkringen om dom skulle krocka och sånt... Så det slutade med att vi gick över hela golfbanan till någon sjö länge bort, som bara visade sig vara lera och äckligt vatten.
Tredje dagen var nog alla trötta, för vissa jag ju liiiite jobbiga och sprang runt och höll på hela tiden... Men i det stora, har det faktiskt varit kul :)
Så idag ska jag bara packa upp mina väskor och sedan packa dom igen. Ska nämnligen till moster i Småland idag med Elin. Åker i eftermiddag och kommer hem någon gång på söndag :) Idag kommer jag och Elin spendera lite tid i Växjö innan Ingela hämtar oss, så får se vad vi hittar på. Kanske skriver lite uppdatering när jag är där. Får se.

Ha de bäääst
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0