2009-04-01

Första April och klassen har bara lyckats lura Ehab :)
Hade prov i hälsopedagogik som faktiskt gick ganska bra. Fick även veta att jag fick VG på mitt matteprov
och det trodde jag aldrig :o
Det känns som att alla har varit på bra humör idag och de e härligt :D Plus att det har varit jätte fint väder.
Hade golfträning idag efter skolan så då var det bara ett plus när det var fint väder :)

Vi har D-dag imorn, sjukt skönt :) Funderar på att åka till Lund eller något och kolla lite på
möjliga vårjackor nu när jag har pengar. Fast sen finns det ju så mycket annat man vill ha (a)
Har kollat in en rosa Jacka/Kofta på HM som är skit snygg :) Och även en svart liten axelväska.
Dock tror jag inte att mina pengar räcker till det plus en vårjacka, men man kan ju alltid drömma :)





Puss på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0