tjugoandraaugustitvåtusennio

Heej!
Fick ett samtal imorse från Jessica från jobbet som undrade om jag ville jobba längre.. Snäll som jag är går jag med på att jobba två timmar längre.. Så jobbade 11-18. Skulle egentligen bara jobbat till 16.15, men inte fel med lite mer pengar :)

Även om jag inte började jobba fören kl 11 idag så gick jag upp vid 9 för att hinna städa rummet. Det såg ut som en katastrof ( a )
Före


Efter


Lite stolt faktiskt ;)
Efter jobbet blev det att plugga ifatt på matten.. Sen lite körkortsteori på det!

Nu ska jag läsa lite andra bra bloggar. T.ex. stinalee :)
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag! =) Godnatt!

2009-08-23 @ 03:58:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: okej, vad bra, man slipper ju slösa pengar då:)

jag tycker det med, den ljusa var finare, fräck liksom!

2009-08-23 @ 16:52:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0