Malmööö

Heeej!
Var sjukt trött när jag kom hem igår kväll så orkade inte skriva vad som hade hänt under kvällen.
Men jag tog iallfall tåget från Kävlinge till Malmö för att möta upp Thale där :) Sjukt längesen jag träffade henne.
Vi gick runt lite i Malmö och bara kollade på folk o så. Sen vid 7 började Lena och Orup spela så vi kollade på det fram till 8. Trodde inte de skulle vara något att se, men de var faktiskt hyfsat :) Lite gamla låtar blandat med nya.
Lägger in bilder när Thale skickat till mig ;)

Idag ska jag först till Lund vid 3 med Jelena. Sen ska jag, Tessi, Jelena och syster kolla på nrj in the park i malmö kl 19 :)
Så nu måste jag fixa lite här och gå ut med Nora..
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0