Herregud

Så, nu ska jag fixa uppdatering :) Tänkte gjort det igår kväll, men då la mitt internet av helt plötsligt. Maximal otur!

Men jag var iallafall på Lundakalaset igår kväll med bland annat Sanna och Carro :)
Var först och kollade på rix fm festivalen och sen gick vi till Stortorget ett runda.

Gårdagens :

Jeansleggings från Gina
Linne från hm
Tröja från hm
Öronhänge från ur och penn

Sen kom pappa och hans sambo och hämtade mig i Lund. Pappa han körde mot enkelriktat på en gata så var den en moppe som belv lite förbannad som började köra efter oss. Fattar inte hur dom tänkte :p Moppen gick max i 50 och vi körde ifrån dom lätt! Haha, men det var kul (a)
Sen körde vi till Åsas jobb på sjukhuset där hon jobbar med små, förtidigt och sjuka bebisar. Den minsta som var där sa hon fick plats i en hand! Herregud vad små de var. Jag fick med mig den minsta blöjan dom hade där. Jämförde med min mobil på en bild för att ni ska få se hur liten den är!



Helt sjukt va liten och den böjan går ändå upp till hakan på de minsta bebisarna!

Nu måste jag plugga :( Sen ska jag jobba, 12:15-21:00.. Så får se om det blir uppdatering ikväll eller inte :)

Ha det fint! =)
Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0