Föresten..

Tänkte också länka till en sida ikväll :)

http://www.viraltrafik.se/?suundmark

För att bli medlem ska man besöka ett antal bloggsidor som kommer upp om du klickar på länken. När du har kollat på sidan i 60 sekunder kommer en kod upp som du sen ska kopiera och klistra in längst ner på startsidan. Så ska du göra 7 gånger. Det betyder alltså att de du klickar på får fler besökare och det kan du också få! När du sen har blivit medlem får du en värvningslänk så att du kan få fler besökare. DÅ hamnar alltså DU på första plats i den listan med bloggar/hemsidor som ska besökas! :)
Klicka på länker för att läsa mer! Det är helt gratis att bli medlem såklart :)

Ha en fortsatt bra kväll =)
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredagskväll! :D



/Tobias

2009-08-28 @ 22:59:40
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av skvaller? Kika då in på min nya skvallerblogg som handlar om bloggvärldens just nu största bloggar: Dessie, Paow, Kissie, Natacha Peyre, Kenza, Foki, Blondin Bella och Amir. En ny skvallerblogg som inte är någon annan lik som du bara måste älska!



Besök den och ge mig både ris och ros över vad som är bra/bör förändras!



www.gossipseven.blogg.se

2009-08-28 @ 23:31:40
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt" :D

2009-08-28 @ 23:52:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0