åttondeaugustitvåtusennio

Heeej!
Nu har jag bokat tågbiljett till Växjö, så nästa vecka åker jag och Elin upp till moster och hälsar på :) Ska vara där torsdag-söndag och en av dagarna beger vi oss till Ullared med kusinerna :) Då ska det handlas! Ska iallfall handla block och sånt till skolan.. Är så dyrt om man handlar det på Åhlens eller något.

Tänkte egentligen uppdaterat med bilder igår kväll, men jag fick inte in några bilder på datan.. humm, får lösa det problemet senare idag för nu ska jag fika lite med farmor och farfar som precis kom :) Sen måste jag köra till Center Syd och fixa lite och tvåtta klart inför nästa veckas resa.

Ha en skön dag
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0