Hallå?

Jag blir så irriterad! Vi hade projektarbete idag med sämsta läraren ever. Hon håller på att säga att våra idéer nog inte kommer att funka (även om det är skit lätt) och säger att det här är för svårt för er o.s.v. Hallå, är man lärare ska man väl inte trycka ner dem? Man ska väl peppa eleverna och säga att det här kan nog gå att genomföra eller något liknande! Nä fy på denna människa! Hemsk..

Annars har det varit lungt i skolan idag :) Förutom att tåget var försenat 50 min från Kävlinge till Lund imorse och att jag och Sanna tog bussen ist. Stressade som fan och kom ändå 10 min för sent.. Läraren bara igga oss när vi kom, men men. Hon är som är ;) Hon också...

Nu ska jag äta naturgodis och plugga (a)
Sen ska jag passa Ella vid 17 tiden :)

Ha det bra
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0