Gulligt!

Vi var hos grannarns igår kväll. Kom hem ganska sent så orkade knappt starta datorn då x) Deras 3-åriga dotter är iallafall översöt.. Hennes mamma frågade henne : "Vad ska du bli när du blir stor?" och hon svarade "Jag ska jobba på mcdonalds som Emma!". Lite stolt blir man ju ;) hihi. Sen frågade vi vad hennes fiskar hette och då svarade hon "Emma och Elin".


Idag stack vi iväg tidigt för att handla lite kläder till bröllopet som är om en vecka.. Köpte skor, strumpbyxor och kofta. Så nu är det klart :)
Lägger in en bild på dagens också :) Eller iallfall det jag hade på mig när vi var och handlade. Nu sitter jag här i mjukisbyxor och tröja ;)

Hoppas ni hittar på något kul i helgen :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D

2009-09-05 @ 14:36:58
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: CLIP

ja ibland kanske=)



vilken söt outfit=)

2009-09-05 @ 19:02:57
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0