Bad day

Heeej!
Skola idag som vanligt. Sen hade jag min första körlektion :) Kändes som att hon tyckte jag var sådär faktiskt.. Eftersom hon tyckte att jags kulle ta körlektion två gånger i veckan i typ 3 månader.. Men jag får se.
Sen åkte jag hem och passade Ella :) Mysunge!

Annars mår jag ganska dåligt idag. Började med att jag försov mig en timme och kom försent till skolan... Sen har det bara gått utför! Nej, idag är en sån dag som jag bara skulle vilja sjunka genom jorden. Kanske komma upp ett år senare och fortsätta.

Förövrigt ska jag nog bli nunna ett tag.

Ha en bra kväll
Kram!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Godmorgon!

Hoppas du mår bättre idag:)

2009-09-23 @ 06:49:30
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0