andraseptembertvåtusennio

Äntligen hemma från skolan. Fick tag på körskolan tillslut så nu har jag bokat tider för hela Oktober :) Känns riktigt bra att komma igång med körningen nu.

Fick sämsta handledaren till projektarbetet.. Vi fick i och för sig veta det igår, men då var jags å irriterad att jag inte ens orkade skriva om det! Hon pratar till oss som om vi går i 5:an och hon underskattar våra idéer och vår förmåga. Hon tror alltså inte på vad vi ska göra utan tror att vi kommer att misslyckas. Kärrning? Japp. Men vi ska klara projektarbetet iallafall och det tror jag vi gör :)

Hinner inte skriva så mycket just nu. Måste skriva på ett arbete som ska lämnas in på måndag, plugga till prov, göra idrottssak och tillslut hinna plugga lite körkortsteori.. Får väl se hur mycket jag hinner. Har träning klockan 19 så hoppas hinna mycket innan dess..

Dagens :



Jeansleggings från gina (använder dem ganska mycket nu för tiden)
Linne från hm
Jeansjacka från gina

Kram!

Kommentarer
Postat av: CLIP

jättefin jeansjacka!

2009-09-02 @ 18:25:15
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0