Stress

Jag vet att när jag behöver dig som mest så är du inte där.



Ibland bara älskar jag bloggar! Alla skriver som saker som gjort dem glada under dagen och på något sätt blir jag också glad. All stressen bara försvinner. Läste på Sannas blogg idag om vad hon tyckte om stress. Hon hade skrivit att hon aldrig blir stressad och hon trodde då att stress är något man framkallar själv genom att man tror att man inte hinner med. Jag tror det är så sant! Jag är en sån person som verkligen inte kan hantera stress. Jag tror alltid att jag har för mycket att göra på för lite tid. Så jag fick mig en funderare när jag läste det :) Klicka på länken så kommer ni till hennes blogg där jag läste inlägget.

Kram :)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja tycker det med, fast gillar svart mest ändå:)

2009-10-14 @ 22:02:19
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hahaha ja :D sån är ja med..att ja tror inte ja hinner..eller ibland tvärtom att ja tror ja hinner o gör de inte.. blä för stress!

2009-10-14 @ 23:29:58
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0