091022

Heej! :)
Morgonen var hemsk.. Mådde verkligen sämst. Försov mig och kom för sent till skolan. Gjode absolut ingenting på matten. Skrev lite och tänkte på massa annat. Så nu måste jag snart sätta mig och göra matte. Får se om jag förstår något. Vår mattelärare är urgullig! Imorse frågade hon om vi ville ha varm choklad och så gick hon och hämtade det till oss. Love!

Hade övertid idag i skolan för att vår lärare skaresa bort efter lovet.. Sen stannade jag kvar en stund med en polare och pluggade lite EU som vi har prov på imorn (a)


Snart är det höstlov!
Kram

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: ja visst är dom mysiga? :)

Vad görs ikväll då?

2009-10-22 @ 19:46:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Jag tycker det är as svårt haha :P

Är C svårt, ska också läsa det :)

2009-10-22 @ 20:07:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0