tjugosjundejulitvåtusennio

Heeej!
Tänkte uppdatera lite vad jag gjorde igår :) Hade inte tid att skriva.
Gick upp hyfsat tidigt (för min del) och åkte till Barsebäck för att kolla på SAS masters :) Hade det inte varit så jävla kallt och blåst hade de nog varit såå mycket roligare, nu var de bara kul att se de kända svenskarna ;D Jag och Elin satt mest på läktaren vid 18 green så vi skulle kunna se så många som möjligt.
Sen stack vi hem vid 4 för att hinna gå ut med Nora.
Jag gjorde mig iordning och cyklade sen till Kävlinge för att ta tåget till Lund. Blev hämtas av Therese i Lund och sen körde vi först till Skatteberga för att hämta Lina och sen körde vi vidare till Eslöv där vi skulle tillbringa kvällen.
Har tyvärr inga bilder än från kvällen eftersom min kamera fortfarande inte funkar och jag har nte riktigt orkat ta tag i det ( a ) Den har nog inte fungerat på ett halvår ungefär. oops!

Tog iallafall en bild på kvällens outfit

Tröja från HM och
jeanstights från Gina.
Lagom slappt :)

Idag har jag hjälpt pappa och gräva (lagom kul). Sen övningskörde jag en stund. Gick förvånadsvärt bra :p haha.
Ska bara tvätta klubborna nu och sen ska jag iväg och spela med pappa om någon timme :)

Ha en super dag
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0