Ullared



Det blev en tripp upp till Ullared idag :) Körde tidigt imorse så vi skulle hinna innan dom stängde vid 4.
Tänkte först inte köpa så mycket, meeen hur blev det? Jo, jag kom då hem med 3 kortarmade, en långarmad, ett par jeans, en tunika, ett par tights och en jacka.. Så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men jag hade inte förväntat mig det ändå ( a )
Så, imorn tar jag och Elin tåget tillbaka till Lund igen med alla våra grejer. Tillbaka till verkligheten..
Är vi inte hemma allt för sent blir det en tur till golfbanan på eftermiddagen/kvällen. Hade behövt rensa tankarna lite, så golfbanan blir peeerfekt :)

För övrigt är min mobil snart död... Glömde såklart min laddare hemma så nu har jag snåålat med batteri i flera dagar :) haha. Förhoppningsvis håller det till imorn, men stänger av den under natten så den inte drar batteri då.

Ha det bäst
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0