tjugosjätteaugustitvåtusennio

Gud, händelserik dag idag.. Var först i skolan som vanligt och gjorde inget speciellt. En lektion hade vi skapande så vi typ ritade och målade lite :)
Efter skolan skulle jag och Jelena gå till banken, men då var den såklart stäng! Maximal otur.. Så jag stack hem, satte mig lite vid datan, pluggade och lagade mat. Sen stack jag till träning 19-20, ganska slappt. Vi gjorde bara lite närspelsövningar :) Sen var det bara snabbt hem (inom ica och köpte godis (a)) och bytte om sen stack jag till ett möjligen barnpassningsjobb. Träffade iallafall mamman till barnet jag ska passa och vi pratade lite och så. Trevligt :) Barnet visade sig också vara en som jag haft under min praktik på Vikens förskola. Så jag visste redan vem det var :)

Kom föresten på att jag fyller 18 om 3 månader =D Längtar !

Dagens:

Jeansleggings, långärmad tröja, linne och fiina skor :)

Nä, nu ska jag sova. Så godnatt! =)
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0