niondeaugustitvåtusennio

Heeej!
Får fortfarande inte över några bilder på datorn :( Ganska drygt.. Elin vägrar hjälpa mig så det lär dröja ett tag till iallafall.

Imorse var jag inte glad alltså! Jag skulle köra till macken och tanka moppen. Så matar jag in en hundralapp och ska börja tanka, nej men då kommer det ingen bensin.. Så jag ringde han som ägde macken och sa att jag inte fick någon bensin och att jag blivit av med en hundring. Ska in där imorn och få tillbaka den :) Men de va iiinte kul att stå där. Stressad var jag också för jag skulle köra och jobba! Kom i tid iallafall :)

Skriver inte på ett tag nu. Åker tidigt imornbitti till Kristianstad på golfläger och kommer hem på onsdag eftermiddag.
Så nu måste jag fixa det sista med tvätten och börja packa, sen ska jag bara käka med min "familj" och sen soooova :)

Ha det bääst
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0