ajaj!

Heeej igen! :)
Gick ut en stund efter jag skrivit imorse och läste teori. Men sen blev det för varmt, hur kan det bli det? :s men jaa, det kändes inte som Sverige väder..

Jag tvingade ut syster en stund när jag varit inne ett tag. Så vi gick ut och kastade lite boll med Nora :)

      

I eftermiddags cyklade jag och syster till Kävlinge för att fixa lite. Vi gav oss alltså ut i värmen... Usch!
Vi gick bland annat in på biblioteket för att hämta blanketter till lånekort. När vi sedan gick ut därifrån... ja, gissa vad som hände... Jag ramlade i deras betongtrappa!! Jag missade alltså sista trappsteget och satte mig på min egen fot... Skratta inte! Hon som gick bakom mig blev helt förskräck och frågade om jag var okej. Jag sa att jag var det, kände ingenting just då.. Men när vi skulle börja cykla hem igen kände jag att det hela tiden gjorde ont att röra på foten så jag la ett isbandage när vi kom hem... Och nu bara dunkar den och är helt röd på ena sidan. Det gör ont när jag stödjer på den och så.. Stukat eller vrickat? Jag vet inte...
Skulle egentligen spelat tävling imorn i Malmö, men får väl ringa och säga att jag har skadat mig. Typiskt!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0