2009-04-05

Hej!
Har jobbat idag med, 11.15-17.00. Sjukt stressigt, det var jätte mycketatt göra eftersom Måns Selmerlöw skulle komma till centan som jag skrev igår.. Helt sjukt hur många småtjejer det finns som vill kolla på honom.. Gud! Och självklart ska ju alla äta på Mc Donalds ;D mhm. Jobbade 4 timmar i sträck innan jag ens kunde få en liten rast, som blev en halvtimme. När jag sen kom tillbaka efter rasten och gick ut i matsalen var det kaos! Bokstavligt talat! Folk hade spillt ut läsk och mjölk på golvet, skräp låg i stora massor ovanför soplådorna, alla hade lämnat kvar brickor på borden och tappat massa på golvet och allt toapapper låg på toagolven! Fy fan asså! Det var bara till att börja städa, usch..

Men nu är jag iaf hemma och har varit ute en stund med Nora.
Lägger in en bild på henne oxå =) Lite suddig, men men.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0