2009-04-02

Fint väder idag igen, sommaren närmar sig! Eller iaf våren ;D

Har gjort en STOR tabbe idag, helt sjukt. Handtvättade alla mina kläder som skulle handtvättas och sen slänger man in de i tvättmaskinen för att bara torka lite och där garanteras det att det inte ska färga av sig. Men jo, såklart när jag slänger in ett rosa plagg och ett vitt så blir FAN det vita plagget helt rosa fläckigt. Gud vad förbannad jag blev! Ja, så nu måste jag låta den vita tröjan torka, sen får jag tvätta den en gång till med klorin och då kommer den bli jätte vit. Bra gjort Emma (Y)

Ska duscha nu och sticka in till Lund. Kanske blir golf sen i eftermiddag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0